GOTT NYTT ÅR

Då har man jobbat kväll & är hemma och chillar bara.
Det här är första nyåret för mig som jag är nykter, rökfri & jobbar :)
Ja det känns väl lite konstigt är van vid att festa & vara full som en kastrull liksom.
Menmen, då slipper jag må dåligt imorgon iaf :)
Jag & hjärtat kollade skräckfilm igår & somna sent, typ halv 3 tror jag & vakna vid 11.
Vi har båda varit sjukt trötta men piggnade till sen iaf :P
Innan jobbet gick jag på Hemmakväll & köpte gottigotti, det förtjänar jag!! :)
Ikväll har jag inte tänkt göra ett skit, får se om hjärtat hinner hem en snabbis så vi kan se fyrverkeriet på 12 slaget tillsammans iaf ...
Grannarna har fest & ute smälls det raketer redan.
Jag ogillar det, visst det är fint att se på men folk kan väl för f*n hålla sig till 12 slaget åtminstone?!
Tänk på alla djur som blir livrädda, paralyserade av skräck :(
Usch!
 
Mina nyårslöften för år 2013 ;
 
1.Träna minst 3 ggr/vecka, promenader
2.Ta hand om min mage, inte äta massa skit.
3.Dricka minst 1.5 liter vatten om dagen
4.Spara pengar varje månad
5.Tänka mer på mig själv.
6.Sluta skjuta upp saker
7.Hålla ordning & reda på mina saker.
 
& jag hoppas att detta året blir bättre än 2012! :)
GOTT NYTT ÅR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0