3 advent redan....

Idag har jag jobbat igen, efter jobbet gick jag hem & hämta plånboken o sen iväg till affären och handla lite gottigotti och nyttigheter.
Jag har blivit så j*vla dålig på att äta grönsaker t ex så skärpning nu! :P
Sen har jag duschat & fixat lite i köket, druckit ingefärsthe och nåt annat som hjälper mot förkylning.
Tydligen var det en på jobbet som blivit magsjuk & jag vill fan inte bli det usch!
Men tror inte det, men halsen känns fortfarande konstig så vi får väl se om jag får nån magsjuka eller blir genomförkyld hehe hoppas på nr 2 isf! :P
Nä nu ska jag tända lite ljus & se om det finns nåt bra på tv eller om jag ska se nån film :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0