1 december, oj vad tiden går ...

Hej
Klockan ringde 5 imorsse, käkade frukost och fixade mig lite sen kila jag iväg till bussen.
Fy vilken kyla jag möttes av när jag öppnade portdörren & jag hade ingen mössa ... suck!
Jaja, är inte långt till bussen så & när jag klev på så var kortet tomt så fick lov och ladda...
Det var en trevlig dam som sa du kan gå & hämta ut pengar, jag väntar :)
Inte varje dag man möts av trevliga busschaufförer ....
Kom till jobbet & det har gått jättebra som alltid hehe ... :)
Slutade 4 och fick lov att stå & vänta ute i den äckliga kylan, kändes som evigheter men sen kom bussen burrr....
När jag var framme så passa jag på att gå förbi hemmakväll & köpa godis.
Sen var det bara traska hemåt i kylan, fy f*n det är 12 minus men känns som 20 minus!
Hur kunde det bli så kallt helt plötsligt ...?
När jag äntligen kom hem så möttes jag av att min fina älskling har köpt 3 ljusstakar & tänt doftljus, så glad jag blev! :D
Vi hade inget julpynt och jag har velat åka och köpa något iaf men inte haft tid och så ...
Men så överraskas man av detta & sen bjöd han på middag också, hihi är så glad!
Nästa år har vi hållt ihop i 3 år, oj vad tiden går :O
Mitt längsta förhållande & jag älskar honom så.
Äkta kärlek <3 :)
Nu sitter jag & chillar med musik, laddar ner några bra filmer.
Sen ska jag ha filmkväll & mysa.
Snart jul!
& sen såg jag att jag har blivit inbokad lite mer på jobbet så känns bra :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0