sjukstugan

halloj från sjukstugan
idag är jag sämre, usch har ont vid bihålorna så hoppas jag inte åker på bihåleinflammation :(
mitt mobilskal skickades iaf idag, äntligen!
beställde det för över en vecka sen, men såklart har det varit massa strul ..
annars då?
sitter & snackar med en bra vän, kollar kläder på olika sidor
finns inte mycket annat att göra när man är sjuk.
ska ringa hjärtat & beställa mat snart, det blir MAX idag & jag tänker fuska :)
orkar inte bry mig just nu
jag vet inte hur jag ska göra med LCHF, om jag ska fortsätta eller inte?
visst min mage mår bäst av det men jag känner att jag gått upp en del i vikt av det
så kanske ska prova glutenfritt eller nåt sånt, får prova mig fram.
snart slutar jag röka också, har bestämt ett datum :)
den 3 september blire
& den här gången ska jag lyckas för gott!
känner det på mig att det kommer gå bättre den här gången eftersom jag mår bättre nu också.
tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0