börjar bli frisk

nu börjar jag äntligen bli frisk, skönt!
men känner mig spänd & orolig i kroppen, jag vet inte riktigt men det är väl för att jag funderar över saker jag ska göra osv.
sen är det nog för att jag har för lite att göra, rör inte på mig eftersom jag är sjuk fortfarande
men det försvinner nog redan imorgon för då är det skolan som gäller!
 
om en vecka slutar jag röka
jag känner mig nervös över det för jag vet att det kommer bli jobbigt
men jag har velat det ett bra tag nu & nu är det fan dags att ta tag i det!
på sistone har jag verkligen känt att jag vill inte ens röka upp hela ciggen
men ändå så gör jag det
jag går ut & röker även fast jag bara mår illa av det
helt sjukt egentligen!
men det är ju ett starkt beroende
& jag orkar inte vara beroende av skit längre
jag vill lägga mina pengar på annat :)
 
jag ska även börja träna ordentligt igen
för att min kropp ska må bättre, sen vill jag tappa lite kilon, forma kroppen
det kommer behövas när jag slutar röka också!
det ska bli skönt att komma igång igen, jag måste få det till en rutin
hålla igång hela året, inte lägga av ibland när motivationen tryter
jag älskar känslan av efter ett riktigt hårt träningspass så nu kör vi :)
 
ikväll blir det filmkväll med hjärtat så ska ladda hem någon bra film nu :)
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0