Usch!

Denna dag har varit en av de sämre, men nu tänker jag bara se framåt.
Jag förstår inte hur vissa tänker?
Har inget eget liv eller vad är det frågan om?
De värsta människorna jag vet är de som försöker förstöra för andra människor.
De som lägger sig i precis allt men som inte har med det att göra.
Hur tänker man då?
Nej usch!
Jag är glad för de personer jag har i mitt liv, de som står mig närmast ♥
Jag & älskling var på kattutsällning idag, massa fina katter :D
Men det sved till i hjärtat när jag såg de övergivna katterna som behöver nytt hem.
Vi kan inte ta på oss katt just nu hur mycket jag än vill :(
Jag hoppas iaf att de får nya kärleksfulla hem.
Nu ska jag kolla på film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0