1:a dagen

Jag har nu klarat 1 rökfri dag, det känns mycket bättre än vad jag trodde.
Folk som peppar en, min älskade pojkvän & att lukta gott gör att jag bara vill fortsätta!♥
Men guldstjärnan idag måste jag ju ge mig själv, stolt :D
Visst känns det otroligt jobbigt då & då, jag vill bara ha en cigg nu ..
Men jag skiter i det för det är bara monstret som talar.
Jag käkar tuggummi, dricker kaffe, vatten istället ;)

Annat då?
Idag har jag haft Engelska B 12.50 - 15.10, det var väl sisådär ganska segt.
Tog bussen hem, en läkare ringde mig & jag ska ringa ett samtal så de skickar mina journaler hit & utredningen av mitt magproblem går fortare förhoppningsvis.
Gud vad seg i huvudet jag blev nu, vi hörs.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Bra kämpat!!!

Det är bara å kriga på, allt går!! =)

2011-09-05 @ 22:13:25
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0