skit

jahaa vilken jävla skitdag rent ut sagt, letar jobb överallt men har fortfarande inte fått något.
inte ens någon som hör av sig, vafan är det för fel?!
på nåt sätt känns det som att jag gör något fel, men jag tror inte att det ligger där.
jag hoppas på ett samtal snart iaf, det skulle göra mig så mycket gladare och mindre orolig över framtiden!
hoppas på att den här smärtan som nästan dödar mig (ja det känns så iaf) ska försvinna, jag vill förlåta mig själv när du har gjort det för längesen.
aja ska väl hoppa in i duschen & sen gå & lägga mig?
låter väl som en bra idé
godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-17 @ 21:27:24
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0