Yran

sitter hemma & bara tar det lugnt just nu..
mår inte speciellt bra, illamående & smärta :(
även fast solen skiner så orkar jag verkligen inte ta mig ut för att bada/sola idag.
fast iof det lär ju inte gå att bada eftersom storsjön alltid är svinkall.
jag provade 1 gång men tror inte det blir fler, haha.
det är väldigt synd, i dalarna kan ju vattnet åtminstone vara ganska skönt ibland.
drack lite igår med leo, åkte karuseller & i måndags var vi en hel hög med tjejer eftersom det är stråket & yran börjar idag :)
har aldrig varit på det förut men det är mycket folk & trevligt tycker jag även fast jag också skulle vilja in på just yran, men kan inte!
igår var jag & hjärtat på frösö zoo också, myspys var det & massa söta silkesapor hade dom :)
jag tycker det är roligt & kolla på massa djur!
håller på att söka jobb för fullt & känns som det kommer hända något snart, hoppas!
sen fyller jag år om typ 6 dagar bara, fan vad fort det går!?
snart är man gammal..
men ska kila, skriver kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0