Whats wrong with you?

Fyfan vad jag blir less på en del människor, speciellt de som står en nära.
Att få en massa skit & försöka få en att må dåligt för att man t ex flyttat till en annan stad, vad är det för jävla stil?
Känslan av att en del går emot en pga en sån sak, det känns inte så jävla roligt.
Jag är vuxen & det är mitt liv, jag gör vad jag vill med det.
De som har negativa åsikter om det kan ju bara fara & brinna i helvetet.
Att ha tagit det här beslutet är en av de bästa sakerna jag har gjort, jag mår bra av det så låt mig få det för en gångs skull!
Aja nog om det.

Vad har jag gjort idag?
Jo först skola, har bara samhäll i 2 timmar på måndagar & börjar inte förrän tio över 2.
Det är väl skönt att få sova ;) men jag föredrar att börja på morgonen och sluta tidigare istället :)
En sak som man kan skratta åt nu är väl att det var samma sak som förra måndagen ..
Bussen går halv 2, det vet jag ju. Konstigt nog tänker jag efter ett tag att "ja men bussen går inte förrän tio i
så jag går vid tjugo i eller nå" 5 minuter innan säger Henke "bussen går om 5 min.."
Helvete! tänker jag, vafan håller jag på med? Jag vet ju att bussen går halv 2?
Haha varför blir det så? Antar att det är så för alla, måndagar är lite knepiga ..
Som tur var så börjar han inte förrän på kvällen så fick skjuts.
Efter skolan blev det träning, grymt skönt!! :D
Tänker börja träna 3-4 ggr/vecka nu & sen sluta röka någonstans där på vägen ..
Aja nu ska jag snart sova så säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0