packelipackpack

Ja det var ett jävla pack, känns som det aldrig blir klart?
Men jo på fredag sticker jag på riktigt!
& på måndag börjar skolan.. nervöst men spännande!
+ att jag är mer lugn nu än för någon vecka sedan då jag packade ner typ alla kläder & älsklingen hjälpte mig upp.
Jag fick fan psykbryt, haha aja jag tål inte stress.
Ska försöka stressa mindre detta år ;)
Jag har ingen ork eller tid att uppdatera just nu, jag får börja med det när jag flyttat upp.
Jag ska även göra en sån där 30 dagars grej som alla andra.
Nattis har iaf tonat mitt hår, så mitt hår har en mer jämn brun färg nu.
Jag är alltså brunett nu, tröttnade på det blonda .. vi får se hur länge det håller i sig, hehe.
Snart kommer Jenny hit, vi ska väl ta några glas vin. :)
Ha det bra så länge, kram på er!♥
/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0