En oerhörd saknad ..

efter mina smågrisar leo & douglas! :(
jag tror inte att någon riktigt förstår .. "det är ju bara katter"
Nej det är mina barn, jag har känt dom sen de var 4 dagar gamla & när de var 6 veckor fick jag lov att rädda dom från att bli avlivade. de betyder allt för mig!
jag & jenny räddade även deras 3 syskon som blev kvar, som nu också har ett hem.
hemska människor som bara skaffar djur & sen skiter i det bara. hur f*n tänker ni!
tanken var att jag skulle ha med dom när jag flyttade, annars gick det inte.
men nu blev det såhär & jag känner att jag bara måste ta upp dom snart annars vill jag inte bo kvar.
vet att en del säkert skrattar åt det & tycker jag är löjlig men då får jag vara det :)
de som har djur som betyder mycket förstår iaf.
nu är de snart 2 år, gud vad fort det går.

:love:

Kommentarer
Postat av: neli

aaw så söta =)

2011-03-27 @ 20:57:32
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0