Kära måndag ..

Gud vad jag älskar måndagar, eller inte!
Tänkte skita i skolan idag pga magen men det blev bättre efter lite till sömn, tur jag fick skjuts då!
Hade lite engelska, en lärare berättade om hur det var där hon kommer ifrån.
Sedan kilade jag iväg för att prata av mig lite hos kuratorn, kändes såå mycket skönare efteråt.
Spänningarna börjar släppa lite som tur är.
Duktigt av mig att träna igår också, var på gymmet typ 1 & en halvtimme :)
Ska försöka träna minst 2 ggr/vecka iaf.
Aja har käkat mat med hjärtat mitt & nu sitter jag med en kopp kaffe & tänkte ta en promenad i vintervädret snart :)

PS lita inte på allt folk runt omkring, var försiktig & rädd om dig/er.
Vissa man tror man kan verkligen lita på visar sig att vara en helt annan person man trodde.
Det kan gå på några sekunder bara.
Jag säger inte att alla är så, men det finns många.
Det gäller att inte bry sig så mycket, onödigt bara.
Tur det finns bra personer också :)

Kram på er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0