Min dag idag

Nu känner man att hösten verkligen är påväg ..
Mysigt tycker jag fast det har väl sina nackdelar för mig iaf.
Jag tyckte det var rätt kallt imorsse, rätt varmt på dagen.
Nu är det kyligt men solen skiner ju iaf :)
Såå vad har jag gjort upidag då?
Vaknade, snoosade några minuter, klev upp, hade så jävla ont!
Satte igång kaffet, fixa mig, käka frukost, borsta tänder & kilade iväg till bussen för att bege mig till skolan.
Jag är faktiskt stolt över mig själv för det att jag stod ut hela dagen ändå.
Det måste jag ju få vara :D
Känns så roligt att ha något att göra nu + träffa klassen & nya människor om dagarna.
Då mår man mycket bättre!
Vi hade profiltimmar, besök av kuratorn.
Sen hade jag Naturkunskap B & det är ju rätt så intressant.
Men jag & kontaktläraren hade planerat att jag skulle växla mellan att ha Naturkunskap vissa dagar & Samhäll andra men det gick ju inte såg vi när vi kika på schemat ..
Då får jag ju inte ihop mina timmar som ska vara 20 minst ..
Men ja, vi löste det iaf genom att jag läser Engelska B igen & ja det är väl ändå bra att repetera lite.
Åkte sen till Shell & tog ut mitt paket från Yves Rocher & sen hem.
Ska ta en kopp kaffe nu, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0