Utgång

Det blev utgång igår med Samantha, Leo + några till :)
Det var skoj & idag mår man som man förtjänar hehe ..
Idag var jag, älskling & alex och kolla på dansuppvisningen, sen blev det käk på Tages :)
Känner mig lite deppig för att Palle flyttar imorgon :(
men är glad för hennes skull!
Trist när man inte har så mkt kompisar här men jag lär väl känna fler med tiden + att många nya har börjat på Psykosocial & skolan :)
Tänkte kila till macken och köpa nå gott & sen kika på en film.
Jag hade velat ha myskväll med älskling ikväll, vi ses inte lika ofta nu eftersom han jobbar typ hela tiden.
Men han jobbar som vanligt så jag får väl mysa med mig själv ist ;)
Ha en fin kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0