GODNATT

tjingeling!
igår var jag duktig & städade hela lägenheten, joo faktiskt kan det vara kul att städa ibland konstigt nog ;)
antagligen för att det blir rent & fint sen!
idag har jag lämnat cv på olika hotell, sen bara myst med älskling & chillat :)
vi båda är väl typ friska nu, mest jag hehe stackarn.
& snart börjar skolan igen, den 22:a!
WTF?!
var tog sommaren vägen, hösten är redan påväg?
men längtar faktiskt lite, fina höstkläder, mysiga koftor!!
ska läsa psykosocial, plugga bla matte B, samhäll & kanske naturkunskap B?
har kommit på vad jag vill bli! läkare/veterinär :)
meeen det är en bit dit, man ska t ex ha matte D (fattar inte varför?!)
wellwell ger det ett försök iaf, jag har åtminstone ett mål istället för att gå runt & fundera vilket känns skönt :)
men nu slocknar jag nog snart, så är väl dags att bege sig till sängen nu.
fan! får sova själv inatt, hjärtat stack iväg & jobba nyss :(
åååh vad jag hatar att sova själv nuförtiden, är så rädd & kan inte slappna av.
aja bara att ha tv:n på så somnar man väl tillslut..

PS; jag & palle kollade ju på paranormal activty 2 i fredags.
det gjorde ju inte saken bättre direkt ..
2:a gången jag såg den, ÅNGRAR mig så jävla mycket!
jag lovade ju mig själv att aldrig mer se nå skräckfilmer?
men det är ju spännande så går inte att låta bli:P
aja.
GODNATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0