Suck.

Idag är det torsdag vilket innebar att jag skulle träffa Susanne & sedan iväg och ta blodprov.
Såklart att jag missar det pga att jag sover som en jävla sten & vaknar inte ens av väckarklockan, folk ringer..
Det är väldigt drygt när man planerar in saker!
Aja, inte mycket att göra åt men ska iaf träffa min jobbcoach imorgon & tänker INTE missa det!
Nu sitter jag med en kopp kaffe & har slagit in ett paket som jag ska skicka.
Jag lägger ju ut annonser på Tradera lite då & då, det är roligt när man får sakerna sålda :)
Tänkte ge er ett tips när det gäller hårvård;


Produkten är ett serum som slätar ut, mjukar upp, vårdar, skyddar & förseglar, samt ger en fin glans. 
Flaskan finns i två storlekar 25ml & 150ml (83 kr resp. 233 kr) på denna sida; www.lyko.se
Den är dryg & effektiv, blir inte fet, tynger inte ned håret & ger fin glans & mjukhet i håret.
Tänk på att inte massera in serum i håret, endast använda på längderna.
Denna fungerar i både torrt & fuktigt hår, hjälper även till att halvera torktiden på håret om du applicerar det i fuktigt hår! + att den doftar ljuvligt! :)
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0