Sömnproblem

Jag hatar mina sömnproblem, speciellt nu då jag inte sover alls om nätterna.
Fyfan för allt det här, vet inte vad jag ska göra alls längre .. :(
Tänker inte gå & lägga mig förrän ikväll, annars sover jag bara bort hela dagen & får ännu svårare med sömnen.
Men iofs verkar det inte spela någon roll om jag tränar, tar sömnmedicin, är trött så ögonen slocknar..
Jag kan inte somna ändå, jag vågar knappt gå & lägga mig heller pga att det spökar & bara usch!
+ mardrömmarna ska jag inte tala om.
Ge mig inre ro tack!!

Aja ska iaf träffa min jobbcoach idag, ska bli skönt + att det är fredag idag! :)
Jag känner verkligen att jag behöver få komma igång med sysselsättning, plugga, jobba vadsomhelst.
Jag har en dröm & det är att tjäna miljontals pengar, den ska bli sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0