11 oktober 2010

Skriver ett snabbt inlägg innan jag sätter igång kaffet ;)
Blev sugen på att börja skriva nu igen.
Då det kan vara både skönt& bra att få ner alla dessa tankar, funderingar som snurrar runt i huvvet
& gör mig galen ibland.
Det blir alldeles för mycket, jag behöver lära mig att slappna av men det är icke lätt!
Därför är jag väldigt stressad typ jämt, fast utanpå ser jag ut som världens lugnaste =P
Aja nu ringer telefonen, kanske ska svara =P

Jag älskar min fina prins Henrik, du är mitt allt!♥
Efter dessa månader som vi har varit tillsammans & känt varandra så vet jag inte vad jag skulle ta mig till utan dig i framtiden?! 
Du hjälper mig att klara dagarna som ibland är väldigt tunga.
Jag är evigt tacksam för allt ditt stöd & jag längtar tills vi bor ihop! :)
Underbart!!!♥
Våran kärlek är stark, växer dag för dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0