Ung & bortskämd

Nyss kikat på det här programmet som är väldigt underhållande :D
Jag tycker att det är föräldrarnas fel, de får ju skylla sig själv som får så (miss)lyckade barn om jag säger så.
Jag menar. Vem kan inte ens hälla upp ett glas mjölk till sig själv? Haha.
Tycker ändå att det är helt förståeligt att de reagerar som de gör när de för första gången ska upp & jobba, kommer till ett sånt ställe.
La även märke till att Jean Pierre från Paradise Hotel är med, han är lite annorlunda här ser jag.
Nu ska jag iaf ta en snabbdusch & sen sova!
Nattinatti / Malin

Kommentarer
Postat av: JUDITH GRAHN

SVAR: haha ja! jag är dock inte säker på att dom gör det, efter det där vill dom nog bara hem och få service igen men man vet aldrig!

2010-11-09 @ 17:21:39
URL: http://judithg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0