Måndag

Idag har varit en lugn dag, har sovit ut vilket behövdes!
Jag har bestämt mig för att sluta röka & sluta äta så mycket godis & skräpmat.
Min kropp mår inte bra av allt det här, det gör ju ingens.
Men först & främst ska jag trappa ned, det går ju inte bara sluta tvärt sådär tyvärr.
Jag önskar att man kunde men det är ju ett beroende som jag måste steg för steg dra ner på.
För att sedan kunna sluta helt & hållet.
Annars funkar det kanske 1 vecka & sedan är man där igen.. Jag vet hur det är!
Mina anledningar till att sluta röka är:
1 - Det kostar pengar, tusentals kronor per år.
2 - Bättre sömn.
3 - Det skadar min omgivning.
4 - Jag vill kunna träna ordentligt & inte få ont, slem i halsen under tiden & flåsa som en elefant.
5 - Jag vill vara fräsch, lukta gott.
6 - Jag vill få bättre bldcirkulation, mina händer & fötter är som istappar.
7 - Jag vill bli piggare.
8 - Jag vill ha en bättre & finare hy!
9 - Slippa ha ont i huvudet & magen.
Främst av allt är att jag vill slippa ett jobbigt beroende, vara fri & inte känna mig stressad.
1 av alla dessa pinnar smakar faktiskt gott, resten gör mig illamående & det smakar verkligen skit!
Ni som aldrig har testat rökning/snusning & inte börjat med skiten ska verkligen vara stolta över er själva!:D


Kommentarer
Postat av: Aura,

failad bild, ahhah ^^

2010-11-22 @ 20:59:39
URL: http://bigau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0