9 dagar

Nu är det bara 9 dagar kvar till julafton, shit vad tiden går fort :)
Kan ni tänka er? Det kan inte riktigt jag ..
Nyss var det ju bara början av år 2010? tycker jag, haha!
Jag fick en trevlig övveraskning från Farmor ikväll :) Blev jätteglad för jag behöver verkligen det just nu speciellt! Får ringa och tacka imorgon!
Jag får se om jag ska sluta röka imorgon eller om jag väntar lite, jag kan ju åtminstone försöka.
Funderar även på om jag ska bli brunett eller skippa det?
Jag bara velar fram & tillbaka, byter hårfärg och sedan någon månad senare byter jag .. :P
 
?
Tror att det är så för alla som färgat håret någon gång?
Aja nog om mina funderingar, får fundera mer imorgon hehe.
Nu blir det en dusch & sen försöka sova, imorgon blir det jobb.
Jag saknar min älskling, längtar grymt mycket tills vi ses igen & ännu mer tills vi slipper detta distansförhållande:love:



♣ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0