Mycket ...

Hej!
Det är mycket som händer i mitt liv just nu.
För det första anatomi/fysiologikursen som jag hoppas på att klara men den känns riktigt tung och vet inte hur jag ska klara det?!
För det andra har jag fått extrajobb/sommarjobb så det är skönt att ha det fixat :)
Just nu chillar jag en stund o bara är med mig själv, känner att jag behöver det.
Det är skitkallt ute, vaknade upp till att det snöa och att det låg en hel del på backen ..
Fan jag vill ha vår nu ju!!!!! :(
Så har dragit upp elementen på högsta värme men ändå sitter jag o fryser, ska tända lite ljus & värma mig med lite the så kanske jag tinar upp :P
Brrr!
Måste bara skriva en sak till.
Jag har lärt känna en riktig stjärna, som jag är så glad att ha träffat <3
Min älskade Josefine, vet inte vad jag skulle göra utan henne nu?
Livet skulle vara så tråkigt :)
Jaja, på återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0