söndag

hej!
nu var det ett tag sen jag skrev, det har väl hänt en del sen sist men det orkar jag inte skriva upp.
idag känner jag mig trött & har ont i kroppen, fryser & ja sådär som det känns när man börjar bli sjuk.
dfet var aslänge sen jag var sjuk typ förkyld, så ja det är väl dags då?
har iaf preppat mig med grönt te, massa vatten, echinea guard (stavning?) & lite mat såklart.
jag ha rbara druckit en kopp kaffe idag, känner att jag måste dra ner på det.
inte sluta helt men dricka mindre.
i fredags hade jag o anni tjejkväll, jag köpte vin o åkte hem till henne.
vi satt o snacka massa & hur vi tog oss därifrån minns jag inte.
slutade med att jag o alex satt i trappuppgången o väntade....
försökte sova, men gick bara inte.
höll på o frysa ihjäl kändes de som, men tillslut kom hon hem :P
nästa gång jag dricker tar jag nåtannat än vin, vin o jag går inte ihop.
aja, ska väl fortsätta dricka mitt citronvatten & sen göra fotbad, dricka lite the.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0