Life sucks sometimes

Ledig idag igen, skönt somfan vill alltid vara ledig haha nejdå :P
Jag klev upp vid 11, låg o drog mig en timme i sängen innan.
Sen käka frukost o sen ringde jag o prata med facket & sen ut & sola nån timme med farmor :)
Wiie vad varmt det är, rena sommaren ju!
Synd att jag inte känner mig nå vidare, jag har blivit sämre.
Magen är paj, har ont i den varje j*vla dag, trött, utmattad & så ont i ena j*vla benet.
Life sucks, varför kan jag inte få blir frisk för?
Visst det är bara acceptera att jag har en mag & tarmsjukdom, jag får göra det bästa av situationen men nu känner jag mig så j*vla less på skiten :(
Jag blir som handikappad, orkar knappt något men aja kanske jag blir frisk en dag?
Kan ju alltid hoppas.
Imorgon börjar jag jobba 7, jag vill verkligen inte jobba just nu.
Jag hade behövt några dagar till ledig men life is life, it sucks sometimes!
Nä en kopp kaffe & chilla sen duscha o sova såklart.
Måste komma i säng i tid ikväll för att orka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0