Ledig

Wiiie nu är jag ledig 2 dagar, idag & imorgon :)
Så skönt & välbehövligt efter dessa stressfyllda dagar & magproblem.
Min mage blir helt förstörd, ska det fortsätta va såhär kommer jag inte orka jobba heltid :(
Igår jobbade jag långpass, hade rast på 1 timme fy vad jag inte gillar dom passen.
Ingen gör ju det så varför inte sätta in extrapersonal som kan byta av istället?
Aja kostar väl pengar så ja.
Aja nu orkar jag inte skriva mer om jobb :P
I torsdags natt kom hjärtat hit, vi sov på hotell & hade en jättemysig dag i gamla stan i fredags :)
Vi käka jättegod glass & god mat på en romantisk restaurang med tända ljus o grejor :)
Han åkte hem igen efter han skjutsat mig till jobbet i lördags :(
Vi får se om vi kommer ses i slutet av månaden men det beror ju på jobb, jag är iaf långledig då.
Ska eventuellt med på kryssning den 24 maj iaf :)
Idag sov jag ut, vaknade till några gånger hade ställt klockan på 10 imorsse men orkade inte och kände jag behövde sova mer.
Så runt 2 halv 3 steg jag upp, käka o så :)
Solen skiner & det är riktigt varmt ute, så sommaren kanske är påväg känns som det iaf :)
Jag hade tänkt träna men har sträckt höger ben vettefan va jag gjort :(
Så måste vila tills det blir bra igen ..
Aja det var det tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0