Jahopp

Jahopp fortfarande inte bra, känner hur smärtan i ryggen hela tiden finns där :(
Ska ringa vårdcentralen imorgonbitti och försöka få en tid så fort som möjligt för magnetröntgen så de kan se om det är Diskbråck eller nåt annat..
Det blir nog inge jobb för mig denna sommar + en tid framöver tyvärr! :(
Livet suger ibland.
Jag är så ledsen över det..
Imorgon måste jag åka till jobbet & skriva på en arbetsskadeanmälan, eftersom jag fått det pga jobbet.
& sen äre ju massa papper som ska fyllas i och blablabla som jag inte fattar ett skit av.
Men ja, så fort jag får utrett vad det är så kommer det kanske kännas lite bättre då man iaf vet vad det är.
Jag hoppas det iaf finns nåt som kan göras åt detta.
Nu ska jag tvätta ansiktet o så åka in och hämta ut ett paket.
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0