Fy

Hej.
Igår hade jag så äckligt ont både i magen & ryggen, ville dö.
Ja, så j*vla ont gjorde det! :(
& idag är inte ryggen bättre heller, jag haltar fortfarande.
Aja, ska nog kontakta en sjukgymnast eller nåt sånt som får ge mig tips & råd så jag kan bli bra någon gång..
Imorgon ska jag upp & jobba igen, börjar 7 yeeeey så nice..
Nja.
Får se hur det går eftersom jag inte är bra, men får väl säga att jag bara kan göra lätta arbetsuppgifter för annars gåre inte.
Men jag ska bara jobba 5 dagar sen är jag tydligen långledig till juni nån gång :)
Hoppas på att jag blir bättre så jag kan göra nåt kul då, men ska ju opereras också så ja vi får se..
Mitt liv är inte på topp just nu om man säger så!
Det ena efter det andra, aldrig kan det få vara bra.
Men det är bara bita ihop & förhoppningsvis är det iaf bättre snart.
Juste igår prata jag med morssan ett br atag, blev lite chockad över att hon ringt & ville prata.
Men det kändes bra iaf & var riktigt kul att prata av sig med henne :)
Nu ska jag fortsätta dricka kaffe & sen duscha, göra hårinpackning.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0