Fortfarande inte bättre ..

Hej!
Igår var jag hos kusinen & syrran o hälsa på :)
Det var trevligt & skönt att komma hemifrån lite!
Idag är det sol & varmt, härligt!
Men jag är fortfarande inte bättre, jag misstänker att det kan vara höftledsinflammation.
Jag väntar på samtal från vårdcentralen o se om jag får komma idag så de kan undersöka.
Jag hoppas de ser vad det är & att de kan hjälpa mig.
Jag tycker det är så konstigt att det inte blivit nå bättre alls och ibland är det sämre.. :(
Hmmm!
Sen prata jag med chefen o sa att jag kanske behövde vara sjukskriven o då visste hon inte om jag kunde vara kvar.
Det känns inte så kul, det är ju inte mitt fel utan jag hade otur & jag kan inte jobba när det är såhär det går inte :(
Så jävla trist.
Aja hoppas jag blir bra snart iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0