........

Godkväll kära blogg.
Idag blev det ett till besök till vårdcentralen, samma läkare.
Och tydligen är det inte diskbråck jag har, som jag har trott hela tiden nu pga vissa läkare är sämst.
Aja, jag blev glad att det inte är det iaf :)
Men det är någon/några kotor som har hamnat snett & ligger o trycker mot ischiasnerven, därav denna äckliga smärta :(
Eftersom värktabletterna jag käkat hittils knappt har hjälpt så skrev hon ut nya.
Plus förnyade min sjukskrivning till 10 dagar till..
Jag får fortfarande inte lyfta tungt eller så, bara vila.
Men fick tips av en i hemtjänsten & mitt hjärta att jag ska gå till en naprapat.
Fick tips på en som skulle vara bra här nere.
Man kunde tydligen boka tid på nätet, det har jag gjort.
Den 27 maj, 500 spänn åt helvete ;)
Haha nej skoja, det är ju värt det & jag hoppas naprapaten kan fixa min rygg nu då!!! :)
Jag fick hem brev från sabbatsberg idag också, har fått tid för operation den 13 juni kl.9 :)
Så det gick ju rätt så fort, även fast jag väntat i hundra år på att veta varför jag har så äckligt ont.
Pga det jag skrev tidigare, att vissa läkare är sämst.
Nu saknar jag mitt hjärta så himla mycket, vill bara ligga i hans famn nu :(
Usch, vet inte när vi kommer träffas igen pga jobb & jag ska opereras o allt..
Jävla skitmånad!! :(
Nä en cigg & en kopp kaffe till på det här så :P
Det har ju varit asvarmt idag, solen som sken utan ett moln på himlen :)
Underbart!
Då passa ja på att steka lite, vill ju vara brun såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0