Diskbråck?

Jahopp då har man varit på vårdcentralen, har kommit upp till frikort nu iaf så det är ju bra :P
Då blir det ju gratis för mig på torsdag iaf :)
Fick träffa en läkare som konstaterade att smärtan kommer från ländryggen och så strålar det neråt i höft & ben ner till foten.
De röntgade även ländryggen & höfterna, om det syns något så ringer hon mig imorgon.
På pappret står det lumbago-ischias vilket är diskbråck? som jag har förstått iaf.
Sen fick jag sjukintyg, ska vara hemma från jobbet en vecka till & vila, inte lyfta nånting tungt så får vi se om det blir bättre då.
Jag hoppas det iaf ..
Aja, fick starkare alvedon utskrivet också som ska tas tillsammans med naproxen & det är mot inflammationen som uppstått.
Jag har antagligen lyft & sen stått snett medans & det är ju så lätt hänt :(
Men inte trodde jag att det skulle bli såhär för mig..
Nä fan när jag blir bra igen så blir det styrketräning & träna mycket rygg för det behöver jag.
Sen i fortsättningen tänka på min rygg, inte överbelasta den.
Jag måste tänka på min kropp & hälsa mer, men gömmer ju oftast ..
Nä en värktablett på det här & käka middag, sen nån kopp kaffe såklart :)
Min mage gör ont också, är uppsvullen o usch.
Menmen thats my life.
Jag saknar mitt hjärta & önskar att han var här just nu!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0