You're the only one ...

Godkväll!
Idag har varit en rätt så jobbig dag förutom att jag vaknade med ett leende på läpparna pga ett samtal igår :)
Du & jag hör ihop jag älskar dig & så äre bara! ♥
Varför dagen har varit jobbig är såklart på grund av min j*vla mage, har haft så jävla ont o uscha.
Men jag kämpa på såklart!
När jag kom hem har jag bara chillat med musik, sen kunnat gå på toa vilken lättnad!
Imorgon blire inge jobb men det blir en intervju på ett äldreboende här i närheten inför sommaren, så får jag se vad dom säger.
Skulle kanske vara skönt för mig att jobba där istället, bara här på helger men det beror ju helt på hur mycket folk som bor där o hur stressigt det är.
Jag tål fan knappt stress och när det är ett nytt jobb så blir det kaos för mig, men det blir nog bättre nästa vecka eftersom jag får gå själv då :)
Sen ska jag ringa ett annat äldreboende här i närheten som sökt mig idag, självklart hade inte mobben laddats ordentligt så den dog ju under dagen :@
Hatar när det händer!
På kvällen så får jag se om jag ska träffa anna eller vad jag ska göra :)
Nu blire snart en varm dusch, så sjukt kallt ute ... sen dricka the o så sova!
Ska bli skööönt, imorgon behöver jag inte stiga upp förrän typ 8, halv 9 eftersom jag ska träffa nån där vid 10 :)
 
 
You're the only one who
drags me kicking and screaming through fast dreams.
You're the only one who
knows exactly what I mean.
 
See you're not what I expected ..
But you're the only one who knows how to handle me.
And you're such a great kisser and I know that you agree.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0