Saknar dig .....

Inatt har jag sovit dåligt ..
Svårt att somna, ligger bara o tänker på dig och hur mycket jag saknar dig & oss.
Varför?
Varför kunde du inte ha kämpat mer för mig, för oss?
Du sa att du älskar mig mest av allt, att du alltid kommer att älska mig.
Ändå blev det såhär.
Det gör så jävla ont! :(
Ilska, besvikelse, tårar, ont i hjärtat, saknad, tomhet är det enda jag känner just nu.
Jag vill så gärna ringa o säga att jag saknar dig, saknar oss men jag låter bli.
Det blir nog bara värre...
Jag saknar dig så jävla mycket, kan du inte bara ringa o säga att jag ska komma tillbaka nu ...?
Håll om mig hårt o säg att allt blir bra, som du brukade göra.
 
 
Another day without your smile ..
Another day just passes by.
But now I know
how much it means ..
For you to stay
right here with me.
The time we spent apart will make our love grow stronger.
But it hurts so bad I cant take it any longer ...
 
 
Aja, ska nog börja med klädkammaren strax, måste få det gjort.
Senare ska jag jobba igen, jobb hela dagen som igår med en del pauser.
Det går superbra, farmor tycker jag är duktig!
Kul att höra! :)
Men först musik och en cigg + en kopp kaffe.
Jag ska nog ringa danne o prata av mig lite, det behövs verkligen!
Alltså det har känts helt okej dom här dagarna, efter fredagen kan jag inte tänka klart.
Jag går som i en bubbla, det enda som finns för mig är Du.
Farmor sa "mister du en så står dig tusen åter."
Men.
Jag vill inte ha någon annan, jag vill ha dig min kärlek.
Tyvärr går det inte just nu, ja finns inte mer att säga :(
Det blir nog bättre en dag, men inte idag och inte imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0