Its a new day and i miss you

Inatt hade jag också svårt att somna även fast jag tog sömnmedicinen, kan inte sluta tänka på dig.
Du var ju mitt allt, fortfarande är du allt för mig... :(
Tog bort dig på fb, ifall du skriver nåt så orkar jag inte se just nu ...
Jag vill så gärna skriva till dig eller prata med dig o berätta allt jag känner men jag låter bli.
Det gör så jävla ont i mig att inte få bo med dig längre, att inte vara din, att inte få kyssa dig, att inte få känna hur du kommer o kramar mig bakifrån när jag står o håller på med nåt, att krama dig o känna din doft..
Du vet ju allt om mig typ, du var min bäste vän jag berättade allt för...
Det finns ingen annan för mig, det finns bara Du.
 
Aja, tog lite sovmorgon idag, klev upp vid 10 sen gick jag ner tog en cigg o så ringde jag hemtjänsten.
På onsdag börjar jag jobba kl. halv 8 ska jag vara på plats, hur fan ska jag hitta haha! :P
Men det löser sig väl.
& imorgon ska jag på en intervju på nåt annat hemtjänstföretag tror jag det är inför sommaren.
Helst vill jag ju ha gångavstånd men aja vi får se vad det blir!
Känns skönt att ha fått in en fot på ett ställe iaf, så löser sig allt!
Idag ska jag fortsätta med klädkammaren, försöka hgänga upp allt o få ordning på skiten.
Jag har fan inte orkat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0