Hemsk dag

Asså aaaah hemsk dag måste jag säga..
Det börja med att jag kom till jobbet, fick lov o stressa för att hinna skriva ner allt så jag vet var jag ska och då såg att de e nya som jag aldrig varit hos.
Jaha tänkte jag hur ska detta gå? eftersom jag har svårt att hitta, noll koll.
Jag tycker det är superkul att jobba med människor, men inte såhär.
Aja missa lunchen såklart men fick sluta redan 2 idag så det var ju sjysst iaf!
Fattar inte hur dom tänker ibland hur man ska hinna med :S
Aja, nu är jag iaf hemma o måste äta nåt, har bara ätit frukosten vid 6 imorsse...
Imorgon o onsdag är jag ledig sen blir det jobb resten av veckan, det kommer nog gå bättre eftersom jag hittar lite bättre nu!
Jag har börjat få ont i halsen kände jag redan igår är väl för jag var ut i fredags probably, fy vill fan inte bli sjuk!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0