................................

Jaha här sitter jag i mitt nya hem, hos farmor.
Sitter på bobbans dator, men jag lär ju fixa eget internet men de får jag ta sen.
Jag vet inte riktigt hur man gör :P
Vi åkte redan inatt, han ville helst köra på natten så var bara packa in allt i bilen sen åkte vi typ 1 halv 2 någon gång.
Jag sov väl mestadels så de var skönt.
Sen packa vi ur bilen, fikade med farmor sen var det bara att säga hejdå :(
Jag vet inte vad jag känner just nu, det känns tomt såklart...
Men vi kommer ju hålla kontakten iaf.
Jag är ju mest trött & sliten efter den här veckan så efter jag sagt hejdå o så efter ett tag la jag mig & sov nån timme eller 2.
Välbehövligt!
Min mage är kaos, har ont men det blir väl bättre när jag får sova ut riktigt & vant mig o så ..
Jag har inte orkat packa upp, har ju ingenting att lägga kläderna i just nu så de får vara.
Det var mer grejor än vad jag trott, mest kläder såklart.
Ska väl pallra mig ner & käka något strax sen kanske ta en dusch o bara ta det lugnt.
Sen blir det sooova!
Imorgon kommer 2 kusiner hit så det ska bli trevligt att träffa dom, var ju längesen :)
Vi ska käka tacos & så semla som farmor gjort :)
& nu till veckan måste jag fixa med adressändring, ringa lite samtal & så fixa jobb.
Det känns drygt men man måste ju ha ett jobb, orkar verkligen inte vara arbetslös nå länge nu & bara gå hemma nej usch!
Sen nu på måndag tänkte jag börja äta nyttigare igen & börja ta promenader, kanske träna!
Jag vill komma igång igen, det är väl nån månad sen jag träna sist ..
Jag vill ju tappa dom här kilona jag gått upp så det blir o kämpa!
 
Nä n uavrundar jag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0