Sovdags

Igårkväll åkte jag in på akuten igen, var där från halv 10 till runt halv 4 imorsse.
Lång väntetid & att bli stucken flera gånger, dessutom på samma ställe är mindre kul & sen får jag ångest av rummen de har på sjukhus.
Hemskt verkligen! :P
Aja, de tog alla prover igen, blev även röntgad för de trodde jag fått en blodpropp men det hade jag inte som tur är!
Den röntgen var inge rolig, de satte en kanyl eller vad det heter för de sprutar in kontrastvätska där & sen sa dom att det kan kännas som man kissar på sig under tiden vilket man inte gör, haha.
När kontrastvätskan sprutades in brändes det som fan, de hade sagt att de skulle kännas varmt men inte sådär ju ..
Jag tänkte "fan va det sticks & bränns, hoppas det är över snart!! :O" & typ efter det var det klart :P
Allt såg bra ut (som vanligt) & jag fick värktabletter & sen skrev de ut mig och jag tog taxi hem som de faktiskt hjälpte mig med.
Jättebra personal har de på Danderyds sjukhus iaf!! :)
Synd att det inte är så överallt men aja vården är som den är..
4 var jag hemma, gick på toa & käka lite o sen borsta tänderna o tvätta ansiktet (känns ofräscht annars) så la jag mig o somna som en stock, det var så skönt att vara hemma igen och få ligga i en riktig säng :D
Jag vakna vid 3 idag, sov som sagt som en stock :P
Skönt att sova ut & så käka jag o så int egjort så mkt mer.
Tog en dusch också, gjorde hårinpackning & använde färgbomben, peela kroppen & raka benen, så nu är man riktigt fräsch igen :D
Gött!
Jag har bytt sängkläder också eller ja jag vart så hungrig så det är påslakanet som ska på bara :P
Ska bli jätteskönt att lägga sig i en nybäddad & renbäddad säng, bästa som finns ju!!! ♥
Nu ska jag borsta gaddarna, smörja med brun utan sol, sen lägga mig!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0