Ingen bra dag idag.

Uschingen rolig dag idag !
Jag skulle ju opereras imorgon, skulle vara där 9 & inom en timme bli opererad.
Självklart ahde jag ett missat samtal där operationsavdelningen talat in på röstbrevlådan att läkaren är sjuk & op är inställd.
Alltså va?!
Så får do mfan inte göra 1 dag innan, är dom helt dum i huvvet?!
Jag frågade om dom int ekunde avboka någon annans tid om jag är före, men "nej vi jobbar inte så för då får ju någon annan vänta."
Men jaha, jag då?!
Har inte jag förtur eftersom jag har också bokat tid & har tid tidigare än andra?
"Nej vi jobbar inte så"
Kan ni skicka mig någon annanstans då?
"Nej tyvärr, vi jobbar inte så."
Till slut gav jag upp, jag orkar inte bry mig mer, får iaf en ersättning på men dom pengarna är väl tänkt att gå till värktabletter eller nåt....
Jag som var så glad att jag äntligen skulle få hjälp att må bättre, där sprack det.
Jag fick iaf en ny tid den 26:e augusti tror jag det är, om någon avbokar så kommer jag få ta den tiden men med min otur kommer det aldrig hända.
Jag ska alltså vara sängliggandes ca 2 veckor i månaden pga menssmärtor from hell tills slutet av augusti...
Skitkul.
Jag orkar inte med det här, jag vill bara må bra.
Usch vad jag har varit ledsen idag, fyfan.
Lite senare träffade jag chefen tillsammans med facket och ja anmälan ska skickas in, fan va sur jag blev, hade lust o kasta nåt på henne för hon fattar ju fan inegnting, sätt in mer personal för helvete så personalen kan göra ett bra jobb & ge den vård de behöver för helvete!
Ska de vara så jävla svårt?!
Jag förklarade att de andra i personalen sagt så också men nej det har dom inte gjort, är du dum i huvvet jag stod förfan o prata med dom om det.
Sen när jag gick därifrån sa hon knappt hejdå, blev väl sur för attt hon inte vill att facket o andra ska få reda på hur det ligger till.
Haha så jävla sjukt så det är skrattretande det där med vården!
Nä en kopp kaffe på det här!
 

Kommentarer
Postat av: eleonor

fyy bobby

2013-06-13 @ 12:51:23
URL: http://devote.se/eleonord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0