.........

Fortfarande värk & sjukskriven.
Funderar på vad jag ska göra sen?
Ska jag plugga eller kanske börja jobba med barn?
Hmm!
Fattar inte.
Förut gillade jag inte barn alls men nu känner jag att jag skulle vilja ha barn själv om några år iaf..
Aja, midsommarafton firades på öland tillsammans med släkt & familj :)
Jättetrevligt & mycket skratt + god mat & tjejerna vann i kubb hehe :P
Jag ska ju eventuellt åka ner dit igen redan på södag men jag vet inte om det blir just på söndag, nån dag vill jag åka ner iaf.
Jag älskar Öland, så himla fint där & man får ett helt annat lugn inom sig pga luften :)
Plus jag är född där, hehe!
Annars då?
Vet inte varför jag knappt skriver längre, har bara inte haft någon lust men kan vara skönt att skriva av sig ibland faktiskt.
Inatt sov jag skitdåligt, typ 2 timmar pga sov alldeles för länge dagen innan plus funderade massor...
Men hade sån hemsk mensvärk så orkade inte ta mig upp ur sängen, ville bara dö :(
Uscha!
Jag & älskling har inte träffats på snart 2 månader & det känns verkligen skitjobbigt.
Jag ville så gärna att han ska följa med till Öland nu men nej han ska jobba ...
Ååååh ....
Jag vet fan inte ens när vi ska träffas igen, det känns inge vidare om jag säger så.
Känner mig ledsen, arg o allt för att det inte går riktigt som jag vill.
Jag vill ju att vi ska kunna göra saker tillsammans, resa t ex som är en viktig grej för mig men som vi aldrig gjort tillsammans men aja nån dag.
Life sucks sometimes!
Ett frisörbesök & lite shopping blev det idag iaf, piggar alltid upp hehe :)
Men jag fattar inte varför mitt hår är så slitet nuförtiden, är det för man börjar bli äldre eller?
Tyckte hon klippte ganska mycket för att ha klippt mig för inte så jätteleängesen :S
Men jag försöker ju fixa till det & sköta om håret bättre nu, hårinpackningar, inte tvätta det så ofta, använda bra schampoo & balsam från redken, inte färga osv.
Kanske beror på nån brist eller nåt jag vet inte.
Aja, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0