10 dagar

Goddag!
Måndag idag, ny vecka med nya möjligheter som det sägs.
Jag har lagt lite brev på postlådan som ska skickas iväg.
Ätit frukost, nyss druckit upp mitt kaffe & tuggar nikotintuggummi :P
10 dagar idag som jag inte har rökt, jag är stolt över mig själv :)
Men det är riktigt jobbigt speciellt efter jag käkat frukost t ex och när jag sitter o käkar då kommer suget efter en cigg.
Men jag har stått emot & tänker fortsätta så!
Man måste kämpa här i livet, så är det bara.
Varför ska jag röka förresten?
Finns ju inget bra med det & man blir riktigt ofräsch, dålig andedräkt, gula tänder & naglar, kostar massa pengar t ex ..
Usch usch!
Men nu är jag fräsch iaf, det är ju bra det haha :)
Nu ska jag borsta tänder o så sen täntke jag följa med farmor och handla, orkar inte bara sitta hemma.
På torsdag följer jag nog med till öland, ska bli skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0