Try sleeping with a broken heart

Aaaaaah allt är skit just nu.
Det är ne alltså vill fan itne ens skriva det :(
Men det är sLut eller nä inte riktigt men ett uppehåll mellan mig & min kärlek.
Jag lever som i en bubbla just nu, men den kommer spricka snart när jag har flyttat & sagt hejdå.
Jag hatar att säga hejdå, jag vill inte för att jag älskar dig fortfarande & mitt hjärta slår dubbla slag när jag ser dig fortfarande!!!!!!!!!! :'(
Jag hade detta på känn, drömt några nätter att det ska hända.
Varje gång har jag vaknat upp i panik & kollat så att du ligger bredvid mig.
Vi skulle firat 3 år i maj, inte så långt kvar .. men det blir inga 3 år :(
Jag känner mig så tom, så besviken.
Du har oftast sagt att det kommer bli bättre, jag har trott på det alltid hoppats.
Jag har försökt med hela mitt hjärta gett allt för att det ska hålla.
Jag är inte arg just nu, jag förstår & detta är ett gemensamt beslut.
Men att jag om bara några dagar int ekommer få vakna upp bredvid dig, att du håller om mig, att inte få vakna & se dina blå fina ögon, att få kyssa din mun att få känna din doft & bara höra jag älskar dig.
Det gör så jävla jävla jävla ont!
& det gör så jävla ont att ge allt man har men sen slutar det inte som man vill och då står man där helt förstörd.
Jag vill itne inse det här jag vill inte, är livrädd för det!!!!!!!
Aja, har fixat det nödvändiga ringt jobbet, katthemmet & pratat med farmor så jag kan bo där...
Vi har varit på vinden & hämtat mina grejor där som jag ska gå igenom just nu men jag orkar inte.
Jag vill bara sitta här & lyssna på deppmusik just nu.
Imorgon ska jag på ett möte & sen träffa mariah iaf.
Jag har börjat röka igen, jag orka rinte bry mig jag behöver det just nu..............
Jag hoppas på att få sova inatt men kommer inte kunna.
Inatt låg jag & vred på mig, men hade ont i hela kroppen svårt att andas... Fick en panikattack.
Obehagligt som fan.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0