Tandköttsinflammation

Nu börjar jag äntligen må lite bättre :)
Men kan fortfarande typ inte äta :P
Jag började ju få ont i ena visdomstanden i lördags..
Ja & det blev bara värre, så på måndagen ringde jag & efter om & men så sa dom att jag kunde komma med en gång.
Dom undersökte & jag fick pencillin mot tandköttsinflammation, bakteriedödande munskölj, en speciell tandborste.
Det är pga en visdomstand som håller på o växer men tandköttet ligger i vägen så då blir det infekterat ... :(
Jag har haft så sjukt j*vla ont, feber .. har knappt kunnat äta eller gapa :(
Jag har haft problem med den förut så nästa gång jag får ont så blir det att dra ut den.
Längtar till detta helvete är över, värsta jag varit med om!!!
Aja, ska väl koka lite nudlar snart & imorgon blir det lite kvällsjobb ..
Sen håller dom ju på att bygga om taket, ska göra i 6 j*vla veckor ... det låter somfan & dom börjar 7 på morgon .. Härligt eller inte .... :P
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0