Lonely

Söndagkväll nu igen, jag fattar inte var dagarna tar vägen.
Jag mår lite bättre idag iaf, fast psykiskt sett mår jag inte bra.
Just nu känns livet bara skit, det känns som det aldrig kommer att bli bättre.
Jag känner mig så j*vla ensam när inte pojkvännen är hemma.
Jag vill så gärna hitta en bra tjejkompis som man bara kan ringa & göra nåt kul med.
Vänner.
Det är det jag behöver i mitt liv men det ekar tomt...
Det tär så j*vla mycket på mig, står inte ut nå mer snart.
Visst jag har några som inte bor här, sen bekantskaper men ja det fattas :(
Något måste hända snart.
Aja, det blir väl bättre en dag inte just nu bara ... håll ut, kämpa!!!
Annars då?
Jag har nyss mumsat i mig en portion med äppelpaj & vaniljsås, mmm gott!!!
Blev så sugen på det när jag satt & käka middag så så fick det bli! :)
Det gåer ju rätt fort att göra också så det är bra.
Men är proppmätt nu! :P
Spar resten till älskling, han blir nog väldigt glad när han kommer hem :)
Till veckan vet jag inte om jag ska jobba nåt förutom på katthemmet.
& så hoppas jag blir frisk så jag kan börja träna igen :)
Jag behöver verkligen det!
Aja tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0