I let it fall, my heart ...

Jahapp dagarna går fort som fan!!
Idag är det typ storm ute, blåser som jag vet inte vad :P
& så har det snöat lite.
Aja, idag vakna jag typ halv 11 men låg kvar ett bra tag innan jag orka kliva upp.
Käka en banan & lite kesella, sen gujorde mig iordning.
Träffade samantha som jag inte träffat på jättelänge, lika kul som alltid!
Finns typ ingen roligare! hahaha :)
Vi snacka om allt mellan himmel & jord, sen sa vi hejdå men vi kommer ju ses sen igen vet inte när bara :)
Välbehövligt!♥
Sen shoppa jag lite, nån tröja & leggings :)
Och nu sitter jag här, vilket jag gjort sen jag kom hem typ.
Jag snacka med danne också, hahah! :D
Jag fick i mig lite fil iaf, min matlust är som bortblåst.
Ska väl kanske ta & färga håret strax om jag nu orkar vill säga...
Jag har typ inte lust med någonting nu, men det är ju inte konstigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0