Alla <3:ans dag!

GLAD ALLA <3:ANS DAG! :)
Idag blir det inget speciellt för min del, käka gott & kolla nån bra film själv bara :P
Hjärtat är ju borta på jobb tills imorgon men kanske vi gör nåt litet på lördag iaf :)
Egentligen är väl inte detta någon speciell dag, jag tycker jag är bra på att visa kärlek de allra flesta dagar.
Men.
Jag är ju en romantiker så det är svårt att låta bli att bry sig :P har köpt några små saker som han ska få när han kommer hem iaf :)
Annars då?
Pencillinfri så det är jätteskönt! :D
Igår var jag på beroendeenheten & prata av mig.
Det var så skönt att få ur sig all skit & även att jag tar den hjälpen jag får!
Jag ska börja ta anta 3 ggr/vecka nu igen & sen campral mot suget så blir det nog lite bättre snart hoppas jag.
Juste ska ringa katthemmet idag & säga att jag är intresserad av ideellt arbete, skulle må så bra av det! :)
Nä dags för lite käk strax, är sjukt hungrig!
Jag har ju sänkt sömnmedicinen så är lite piggare & vaknar fan 9 på morgon haha, det är jätteskönt faktiskt!
Även fast jag inte gör nåt speciellt om dagarna så mår jag bättre av att vakna tidigare, käka frukost o så. :)
Men jag ska kanske byta ändå får se, ska prata med läkare på måndag iaf.
Aja tjingeling, ha en bra dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0