Gott nytt år

Gott nytt år då!
Inte för att jag tror att någon läser men ändå ..
Jag blir bara hemma ikväll, ska kolla på tv & mysa.
Jag orkar inte annat pga värken & detta förbannade illamående :(
Jag vill bara vara frisk!
Låg vaken typ hela natten pga att jag hade så j*vla ont.
Jävla helvete!
Den 9 ska jag sättai n en hormonspiral, jag är lite nervös inför det.
Jag har hört att man får väldigt ont dagarna efter, kan bli svimfärdig + jag är rädd för att få ännu mer biverkningar än vad jag har nu.
Eftersom jag ska ta både Provera morgon & kväll + ha spiralen i.
Jaja, hoppas det blir bättre tillslut ...
& hoppas jag slipper hoppa på värre saker med värre biverkningar!!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0