Spänningshuvudvärk

Godkväll
Här sitter jag & har världens äckligaste spänningshuvudvärk, borde väl inte sitta vid datorn då aja.
Började som vabnligt lite sm,ygandes & sen gör det jätteont..
För mycket tankar i mitt huvud, lite nervös osv så är väl därför.
Igår var jag o bobby på gospelnight i globen, sen sov jag hos henne :)
& idag tog vi en lite shoppingrunda & käka god thaimat.
Skönt att komma ut lite, man behöver itne tänka så mycket då.
Jag tog inte med mig sömnmedicinen men jag somnade & sov bra ändå så det var ju bra :)
Imorgon ska jag duscha med descutan på kvällen & sne på måndags morgon sen smäller det!
Men jag kan inte fatta hur det kan gå så fort?
Det var ju nyss mars eller februari & jag hade flyttat ner hit.
Fan vad jag önskar att jag kunde spola om tiden lite grann, men det går ju inte.
Det är så många saker jag hade gjort annorlunda då, saker jag inte hade sagt.
Aja, så äre..
Antar att det är för att man ska lära sig saker & ting.
Funderar på att ta en varm dusch, lite av huvudvärken kanske släpper då?
Nu kan jag inte sitta här nåt mer iaf, usch.
Blir sängen tidigt ikväll känner jag.
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0