Livet

Söndagar är ju alltid lika roliga ..
Bakade en supergod äppelpaj idag med mandelmassa & så vaniljvisp till det :)
Supergott, ja lite för gott ... 
Jag hade ställt klockan på 9 imorsse & jag gick fan upp då!!!
Ovanligt för att vara mig..
Idag har det regnat (som vanligt) rätt så mysigt men lite deppigt att hösten är på ingång..
Tog en 30 min promenix idag på dagen (också ovanligt för att vara mig), försöker göra det varje dag pga jag tycker det är så skönt att röra på mig men jag kan & får inte träna just nu pga min rygg.
Allt kan inte vara perfekt här i livet, huvudsaken är att man tar sig igenom det levande eller nåt sånt...
Igår när farmor & jag fika så satt jag & funderade på vad gjorde jag för 1 år sedan?
Var jag glad?
Var jag ledsen?
Hade jag jobbat, precis kommit hem?
Vad gör jag om 1 år?
Var befinner jag mig?
Är jag singel eller inte?
Är jag kär?
Är min rygg bättre?
Och så vidare ...
Kanske jag har skrivit om det, ska kolla för kan ju vara intressant att veta.
Det spännande med livet är väl ändå att man aldrig vet vad som kommer att hända imorgon exakt.
För man vet ju inte, det had eju inte varit så kul om man gick runt & visste allt heller.
Eller hur?
Förresten har jag börjat läsa på kvällarna innan jag ska sova, det är så fridfullt.
Jag älskar ju böcker & att läsa, finns nästan inget bättre.
Jadu många frågor men inga svar, hehe.
Ska ut & röka nu, vet ej när jag ska sluta med det men inte nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0