Höst?

Nu tror jag det börjar bli höst på riktigt.
Det känns lite mörkt ute.
Jag kan inte fatta att jag tycker det är mysigt i början men sen gillar jag det inte alls.
Just pga jag blir så nere varje jävla höst & vinter.
Det är kallt & mörkt hela tiden.
Jag får se hur bra det går denna gång.
Idag har jag duschat!!!
Fan va fräsch man är nu igen, hehe.
Riktigt gött, blev en hårinpackning också :)
Igår gjorde jag en grej som jag kanske inte skulle, jag ångrar mig lite men.
Man lever bara en gång & det var det jag ville just då.
Jag vet inte vad som kommer hända efter det, men det får man väl se...
Jag hoppas inte på något, jag ville bara få ur mig det.
Aja, nu ska jag ta en kopp kaffe & en cigg och försöka njuta av livet .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0