............

Hejsvejs!
Sovit lite bättre inatt, gick snabbare att somna så det var riktigt skönt :)
Värsta som finns är ju att ligga & vrida på sig ty halva natten eller tom hela, uscha hela dagen efter blir ju liksom förstörd!
Igår skulle ajg träffa samantha men det blev inget för vi skulle träffas på arlanda och det kostar att komma in där, jävla skit & ja massa krångel :(
Deppig som jag va käka jag på donken, tog en frapino men självklart var grädden slut ...
Sen kolla runt lite, orkade inte åka hem bara.
Gick in på lush & fick med mig en peeling & en tvål som doftar gudomligt gott!! :)
Älskar att kliva in i deras butik & bara njuta av dofterna!
Det bästa är att de testar inte på djur, lite dyrt men vadå lite kan man väl få unna sig :P
Åkte hem & kände mig som världens ensammaste människa, så jävla deppig var jag.
Aja, idag har jag mått lite bättre men är väl pmsen som spökar antar jag ..
Jag vet att jag inte är endsam men känns ju så..
Jag har dammat av lite här hemma & så gjorde vi falukorv i ugn med potatis & sockerärtor till, mums :)
Jag har fått en ny tid till psykolog & sen en tid till ortoped på danderyds sjukhus, smärtmottagningen.
Äntligen!
& nu är det typ bara en vecka kvar till operation, oj va fort det har gått ändå!
Känns ju som höst ute, kallt & brrr.
Nä nu ska jag ta en cigg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0